Beroenden


De som känner mig vet att jag lätt faller pladask för saker och blir fullkomligt beroende. En del saker håller sig fast bara för någon vecka, vissa blir en del av min livsstil.


De senaste dagarna har jag stött på tre nya beroenden, och jag tänkte så smidigt dela med mig utav dem här. Vi börjar med den mildaste. På tredje plats lyder: 2 broke girls. En tv-serie. SÅ HÅRD. Inte amerikanskt censurerat. Roligt like hell. SE DET


Andra plats: Vattenkokaren. Jag lagar bara mat där jag får koka vatten. Det går ju så jävla snabbt? Det är ju så jävla smidigt?? Hur levde utan en sådan här manick innan???


FÖRSTA PLATS: Tradera. Jag budade liksom precis på ett tyg(?!?!?!) Jag tyckte det va snyggt som fan, men va fan ska jag göra med den? Hittar la på något, det är ju BILLIGT SOM FAN I ALLA FALL.


Nu ska jag fortsätta jobbet med en killer-hemtenta. Förstm koka mig en kopp te (JA, JAG DRICKER TE NU)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0