IMMA BE BACK


Lånedatorn strular med moi. Uppskattas inte alls. För att ni stått ut med min frånvaro så ger jag er en sådan där härlig bildbomb som ba alla gillar.



Casual posin med livets nödvändigaste skylt. Vilken TUR att det finns något som säger åt mig att jag ska känna lite JOY. VIKTIG skylt osv



Casual häng med APA och OCEAN öl. Bara en psykologiare förstår det otroligt roliga med det, snaap



TSB med norskan



Friterad kyckling?? jag känner mig förvirrad...



Promenad vid ett stall, för att sedan hamna hemma i lägenheten med skitmat + jersey shore + ljusslingan. Hur underligt var det inte att ideerna kring midsommaraftons WT-tema föddes just då??



Påsk tvåtusentolv.... PÅSK TVÅTUSENTOLV(!!!)



Det brann i stavre förut idag??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0