Tisdag


Ibland blir man verkligen, verkligen glad att man lärt känna lite nytt folk. Det känns uppfriskande. Att få se att världen är liiiite större än vad man trodde innan. Att en och samma stad fått ny känsla, för nu vet man mer om andra. Det är nog typ det bästa med högskolan. Att man tvingas lära känna nya. Det kan vara lite pain i början, för man vet inte vad man ska snacka om, men efter tag (typ nu) så är man bekväm, och den känslan är nog bland de bästa evvah. 


När jag väl är inne på högskolor och universitet så har jag idag varit inne på att jag ska till Uppsala nu. Jag kanske får göra så att jag skriver ner varje dag vilken stad som känns bäst, och sedan så sammanställer detta, och den med mest poäng vinner?


Asså ibland blir jag verkligen trött på mig själv och mitt eget velande..............................


Nu har jag i alla fall fått min hemtenta, så det är la bara att börja........................


Jag är sugen på socker, men har inget hemma.......................


Fan va jag är cool när jag använder så många punkter............................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0