Nu bestämmer jag mig


Nu tar vi upp det igen. Beslutsångesten kring vart jag ska plugga, men den ska få ett slut idag. Det jag har haft svårt med är att jag gått och väntat på någon slags uppenbarelse. En stund av total universal förståelse där jag VET vad jag ska göra, men livet är ju inte så. Det handlar om att bara ta beslut. Det handlar om att handla, och det är det jag ska göra nu. Jag ska bestämma mig.


.....


Jag väljer Uppsala. Många andra städer är säkert lika bra, men nu bestämmer jag mig bara för Uppsala. Jag väljer the east side. Jag ska inte tänka på att jag kommer spendera fem år (FEM ÅR!!) av mitt liv där. LIVET ÄR INTE SÅ BEGRÄNSAT SOM DET LÅTER IBLAND. Nu börjar bara bostadsplågan. Hitta ett place, men det löser sig la.


När jag läser igenom detta så låer jag ganska bitter. Kanske jag är. Jag gillar ju som sagt inte att begränsa mig, men jag måste lära mig. hejjelihå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0