Hej på er alla i lingonskogen

Heeej bloggeeen


The crazy life of Tobias fortsätter. Idag vaknade jag klockan åtta av nerver som går på helspänd. Är konstant nervös. Jag bestämmer mig för stiga upp ur sängen och ner i böckerna. Gick medelmåttigt bra. Det får gå som det går. Blir inte ledsen över ett underkänt. Livet är större, osv


Sedan efter all denna fun jag haft hemma så besteg jag mig mot en fika med föredetta klasskamrater på Hv, väldigt trevligt. Efter detta möter jag upp min storasyster för lunchning ingen annanstans än på Thai sing bar, väldigt trevligt. Köpte mig en tröja på myrorna, väldigt trevligt.


Sedan dess har det inte varit mycket som skakat denna värld. Var hemma hos mamma en sväng, har tittat lite Robinson och nu ska jag avsluta dagen, som ALLTID: med big brother


Imorn lär bli en kaosartad dag med mycket i huvudet, men det är också en dag som ska nötas av. Ni undrar, vem är denna filur som skriver egentligen. Det är ju ej Tobias??? När blev han så torr??? Så tråkig??? Ja, det är så jag känner mig just nu, så vi får bara gå igenom denna tröga period tillsammans tills jag är normal igen


Tack för idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0