Min casual och NICE dag igår

 
Måste dela mig lite utav min braiga dag igår.
 
 
Jag vaknar utav ett samtal från apartmentbostad, de informerar mig om att någon kommer flytta in i min lägenhet i september, vilket innebär att jag inte kommer behöva betala hyrorna för de månader jag egentligen skulle behövt, då jag hade tre månaders uppsägningstid men min lilla tur gjorde att allt löste sig och feeewww.... Lång mening.
 
 
Jag bestämmer mig för att gå till banken. casha in lite mynt jag har. 176 kronor på kontot, thank you very much
 
 
Linn hämtar upp mig, och vi beger oss till överby. Vi skrattar, vi windowshoppar, vi shoppar. Jag handlade för wooping 821 riksdaler (och hade dagarna innan spenderat 400 kronor på ullared) men allt detta är OKEY, för jag har ingen mer hyra att betala bitchees. I ALLA FALL. HM levererade ett par jeans, i rätt storlek, för 199 kronor, helt stört bra då jag var i behov av nya jeans. Sedan fick jag också köpt: underkläder, en tischa, en stickad tröja, och alkohol. Nöjd. 
 
 
Vi åkte sedan till Skräckeland. Chillade lite i solen. (glömde ju säga att det var underbart väder igår också?? Nice som fan??) Allt slutar dock ganska hastigt, plötsligt sitter jag på bussen hem. Mamma ringer och vi bestämmer oss för att åka och fixa med mina cyklar, och alla ting som är hos mormor. Detta tog tid, MEN det blev klart. efter detta åkte jag och köpte mig en liten längd smörgåstårta. Yes, you heard me. LivsnjutarN
 
 
Dagen avslutas med premiären av celebrity big brother UK. (Samt att jag började packa min tillsynes ENORMA väska, för att få en inblick i hur mycket jag faktiskt kommer få plats med, vilket visar sig vara inte alls såpass mycket som jag hoppades på...) Det var ju även så att uppfinningsrikedomen inom mig blommade då jag, av ett par söndriga underkläder, (som var tvättade, ofc) skapade mig två pannband. Var säkra på att dessa ska vara med på badmintonturneringen.
 
 
Förstår ni varför min dag var NICE igår?? Synd att jag inte köpte en GOD DAMN lott.
 
 
Linn poserar i vbg's hjärta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0