Tjobre

 
Imorse vaknade jag 08.20. Inte för att jag var utvilad, för att jag hade en helt sjuk värk i en muskel bakom nyckelbenet. Sätter mig upp och inser att jag liksom inte kan röra höger arm. WTF. Det enda jag kan komma på är att jag legat totalt fel.
 
 
Dagen går vidare, har fortfarande ont, men är inte lika handikappad som jag var tidigare, men känner att jag inte want to push it. Därför är jag ej med på cykelfesten. Om det nu skulle finnas något tvivel. Punkt.
 
 
Hur skall jag sammanfatta helgens kalasigheter? Jag sprang baldersnäsjoggen, presterade en tid på 39.14, är jävligt nöjd med den, för att liksom ALDRIG träna. Fick åka ring efter båt för första gången i mitt liv. Fy fan va kul. Igår spelades rappakalja. Också en jävla hit
 
 
Nu ska jag göra mig lasange. fint skareva. Imorn skall jag+Arntsen till Gebege, sedan drar jag min kos mot ekenäs. 
 
 
Sämsta inlägget evaahh, Whatevvah?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0