16:e december

 
Ibland så går vissa saker bara inte ihop. Bara grejen med att man måste komma ifrån något, för att inse att man skulle sakna det. Hur otroligt KORKAT är inte det? Eller att man i en stor grupp människor känner sig ensammast i världen. HUR fungerar det? Det är ju inte logiskt, eller i alla fall onödigt komplicerat för att man ska inse verkligeheten. Jag är inte ensam. Jag är inte det, men ändå ligger jag här i sängen, med en flaska vin i kroppen, och vill bara absorberas in i det tomma intet, bara för att inte behöva känna sig existerande. Jag blir arg, bara för att jag inte känner mig viktigast hos någon. Jag känner mig som en i mängden, och kanske är det för att jag innerst inne inte har något behov av att uppnå saker, men det skulle vara kul osv. 
 
 
Nu ska jag lägga mig. Kolla fjärde avsnittet av Jericho, dricka MASSA vatten. Imorgon är en ny dag etc.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0