26e december

 
Det kan bli för mycket av det goda. Always, och jag, jag är en sådan där som tycker om allt med julen. Traditioner och annat billigt krimskrams från öb. Jag tycker det är NICE och MYSIGT. 
 
 
Men.....
 
 
Det här med att komma hem, och inte ha en plats att liksom befästa. Det med att åka runt bland allt och alla och sova lite varsom, det TÄR. Det TÄR på mitt psyke, för det innebär att jag måste umgås HELA TIDEN. Jag gillar min familj, men det kan definitivt bli för mycket av det goda. Att ständigt vara trevlig, social och älskvärd, det går inte för någon som har en själ som delvis är gjord utav mörker och elände. Jag har haft ett fåtal inre utbrott där jag vrålat "PUNGFITTA" i hopp om att min irritation och vrede ska smyga sig ner i en låda, för att sedan släppas ut vid ett senare tillfälle. Detta kan dock resultera med ett enormt vredesutbrott för minsta lilla grej, så beware osv.
 
 
Men julen har varit trevlig, och jag är väldigt nöjd. Tråkigt att inte följa med på juldagen, eftersom det verkade som att ALLA PÅ HELA JORDEN VAR UTE. Instagram+facebook gjorde mig liksom extra bitter, vilket resulterade med att jag gick till sängs innan klockan slagit 22.00. Sad, but true. 
 
 
Men efter idag är jag ledig från alla juligheter. Så nu, LÅT OSS UMGÅS. HEJHOPP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0