Dishing maaaaster


Har diskat som en true master. Känner mig fri, plötsligt har jag en massa plats att ha allt! Jag skulle kunna rulla på köksbordet (om jag nu skulle vilja det) eller typ öva simtag (om jag nu skulle vilja det). Känns bra att liksom ha möjligheterna.


Igår var en halv dag med föreläsningar. Ännu mer biologisk psykologi. Hur blev biologi plötsligt jättekul? Att plugga på högskolan är inte alls som man trodde att det skulle vara. Allt är omvänt. Jag befinner mig liksom just nu i ett stadie där jag faktiskt överväger att ta en kandidatexamen i fysik (NI HÖRDE FUCKING RÄTT) så att jag kan bli meteorolog. Eller typ studera neurobiologi. VART ÄR TOBIAS? Känns i alla fall väldigt bra. Plötsligt känner jag för att välja något att plugga, och inte tvingad.


Gårkvällen spenderades på bishop arms med klasskamrater. Vi gjorde ett allmänsbildningquiz. En fråga var: Vem skrev "Therese Raquin"? Jag säger direkt: Emile Zola. Fy fan vad jag var stolt. Det skulle Andreas Strindberg också varit.


OCH.. jag drack öl!


OCH det var gott!


Som ni hör, livet löser sig som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0