Greys Anatomy-modet


Befinner mig i ett greys anatomy-mode (läs engelskt uttal). Det riktiga greys-modet. Alltså innan Addison kom in i bilden, innan christina blev lämnat vid altaret, innan 007 dör, innan Izzie får cancer, innan bomben, innan färjekrashen, innan skottdramat, innan Zola. Greys-modet som innefann sig i den första säsongen. Vill nästan påstå att det även är den bästa. Jag känner att jag kan nästan relatera. De är unga och dumma. De har inte problem med giftemål och bebisar. Jag kan relatera. Lyssnade på Mat Kearney hela vägen till skolan. Det förstärkte ju modet, såklart, och jag älskar det.


Nu ska jag intensivplugga. Imorn är det inlämning, och jag har hälften kvar


Jag lär mig ALDRIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0