Har skitkul


assåååå


den sista veckan innan tenta är ju bland de värsta tiderna i ens liv. Så mycket måsten. Så mycket press. Så mycket stress. och ALLTID för lite tid. Känner mig frustrerad och ledsen. Varför ska man förstöra intressanta saker med tentor??? Just nu hatar jag fucking associationskortex, bara för att jag vet att jag inte hunnit läsa det grundligt än. Just nu ba jag hatar allt. Gå och dö. Palla läsa om droger och hormoner nu?? Assssååå.


ÅH
ÅH
ÅH
ÅH


Det är i sådana här stunder som man hoppas att man satt i Paris (fuuuu Linn), London (fuuuuuuuu Jossan) eller Edinburgh (FUUUUUUUUUUUUUUU S+E+J). och på söndag åker en till till Oslo. Gud är ond mot mig.


.....


Nu ska jag dock försöka se detta ur ett moget perspektiv.

1. Motgångar gör en starkare
2. Jag blir faktiskt smartare än vad jag var innan
3. Om nu 2012-skiten inte stämmer, så har jag många år kvar till att uppleva dessa städer som alla just nu bor i.
4. Detta är bara en dal, på fredag kväll ska det bli en topp (tentaklassfest chakkalakka)
5. Det är alltid skönt när man åstadkommer saker i livet
6. Andra har det värre


Nu. okey, jag är la redo för lite ljus/ljudvågor. På fredag är jag människa igen. Ska bli skönt.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Det allra mest personliga

Önskar dig en god natts sömn/eller en god morgon kanske passar bättre nu såhär snart 04:40 :D

Himla irriterande att man inte kan somna ibland, och att läsa runt på bloggar gör ju inte sömnen bättre, smällar man får ta :D

2012-02-23 @ 04:52:14
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0