Känner sig stolt


jag är ingen gamer. Jag är grym på super mario 64 (You dont want to meet me in a dark alley with a nintendo, bitches) och pokemon på game boy (VAD JAG ÄLSKADE POKEMON) Men resten.....


jag fattar ingenting, och är ganska så urkass. Jag fungerar inte jättebra i för stressiga situationer, plus att jag inte är en tävlingsmänniska. Typ alla dessa jävla monsterspel, varför ska allt hoppa fram och skrämma skiten ur en?!?!?!?! Hur ska jag i denna situation komma fram till att jag måste dra fram kniven och hugga honom i typ.... vaden??!!


Anyway, jag förstår därmed inte en massa ord och uttryck som används i dessa medier. Jag tror att jag förstår innebörden med ordet n00b? (asså, är det så man ens ska stava det?) Men när jag var inne på fejjan och gjorde den vanliga rutinen, så snubblar jag över denna. På första försöket kunde jag läsa alltihop. Jag blev så glad att jag hoppade till och slog i knät i borden. Nu har jag ett blåmärke. MEN JAG KUNDE LÄSA DET. Nu är det säkert så att alla på jorden kan. Till och med en familj ifrån Mikronesien som aldrig ägt en dator. Whatevaah. Im a proud MF


 

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Hej! Jag har precis startat 'gissa kändisarna' =D

Du blir länkad på min blogg om du gissar rätt ;)

2012-02-02 @ 17:24:44
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0