Kvällskvisten


Sitter här, äter paprika med tzatziki/tsatsiki (hur nu världen vill att man ska stava det), och kollar på en massa youtubeklipp. Jag kom in på The x-factor. Jag har sedan innan dragit slutsatsen att jag blir väldigt lätt berörd utav saker och ting i denna värld, men det är något fint med att en okänd människa som aldrig vågat erkänna sin talang ställer sig på scenen och bara blow everyones freakin mind. Jag får liksom ALLTID en klump i halsen, för det är så jäkla fint. Det känns som ett sådant magiskt jävla moment.


Så ja, nu sitter jag här och lipar, och är i desperat behov av att hitta något annat att göra. Jag tar åt mig ett tv-serie tips jag fått från min kära BF-kompis. JAg ska ta mig an The new girl. Får se om det är något. (Såg förresten äkta människor förut, fan va det är bra va!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0