Lite mer ord kanske


Det är inte många ord jag delat med mig utav de senaste dagarna. Främst för att mitt schema once again struktureras upp för tentapluggande, och jag veeeeeeet hur mycket man hatar uppdateringar om personer som tjötar om sitt jävla pluggande. Kan vara top tre de störigaste man kan se på fb och bloggar. Det, och brudar som lägger upp bilder på sig själva där de posar JÄRNET (läpparna ut, tuttarna fram osv osv), och sedan skriver "nu kommer en cp bild på mig xD! Skratta inte hihi" eller "så här ser jag ut idag, ahh men shit, vad ska man göra åt det :P". Säg istället att: Jag blev sjukt bra på den här bilden och vill ha komplimerande kommentarer som boostar mitt ego. Läste också precis om "objectification theory". Så älska dig själv osv. Alla människor är vackra osv, och känner du dig snygg idag tycker som fan att du ska lägga ut bilden. Jämför dig inte med andra OSV. (ya'll know the drill)


Förövrigt så kan jag dela med mig av att jag de senaste dagarna verkligen kännt för att få mitt liv lite back on track. Börja träna lite lätt, äta lite bättre. Livet känns ljusare, vilket jag tror mest beror på solen. Har hört att den lyser ganska starkt.


Nu ska jag svara på fem frågor om motivation och emotion. Party like a rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0