Modebloggaren


Herrmode kan ibland vara så oändligt tråkigt. De som verkligen kör all in med "skepp-ohoj" eller "Way-too-preppy-all-the-time" looken. Det är bara amerikanska flaggan (som jag för övrigt tycker är cp-snygg, men jag vill ha lagom utav den. Lagom) och dyra märken (som jag i smyg ofta hoppades kunna köpa). Kan man inte köra en liten mix? Lite innovation? Lite nytt? Lite coolt? Kan HM-logg kanske läggas på hyllan???? Kan vi inte skita i vad man SKA ha på sig, och ba role. Det känner jag för just nu. Att bara roleaa


Hittade lite objekt som jag tycker ändå skulle kvalificera till min garderob. VILL HA KAPPAN. och den gula skjortan. tack!



Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Hej! Nu har jag utsett 10 vinnare av 'gissa kändisarna'. Kolla om du vann! Annars har jag en ny omgång, så var gärna med igen! :D

2012-02-04 @ 09:31:34
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0