The list

En lista jag snodde from johanna

Pick 5 TV show you like before reading the questions. TV Show 

1. Modern Family

2. Happy Endings

3. Friends

4. Grey´s Anatomy

5. The Big Bang Theory

——————————————————————————————————

1. Who is your favorite character in 2?

Penny Hearts. Åh.

2. Who is your least favorite character in 1?

 VAD SVÅRT. Men jag sager nog the dad. Han har sina stunder, men han är inte frekvent, såattehh

 3. What’s your favorite episode of 4?

HUR SKA JAG BARA KUNNA SÄGA EN? Jag säger fyra stycken. De är equal. Så.. Avsnitten med:

Bomben
Bonnie
The shooting
När George dör/Izzie dör almost
Denny dör

 Till alla dessa avsnitt har jag grinat och inte kunnat sova efter. Ganska bra betyg.

 4. What is your favorite season of 5?

 Tycker de blir bara bättre och bättre

 5. What’s your favorite relationship in 3?

 Får jag säga annat än Ross och Rachel?

 6. Who is your anti relationship in 2?

 Asså det är la inte så många i den. Men stör ihjäl mig på läraren som va med ett avsnitt.

 7. How long have you watched 1?

 Sedan jul I år. Jag är fast.

 8. How did you become interested in 3?

 Går ju ständigt på femman, och så var de på extrapris i tyskland. hehe

 9. Who is your favorite actor in 4?

 Nu på senare tid har jag börjat tycka Sandra Oh. Fett otippat.

10. Which show do you prefer 1, 2, or 5?

 AMAGAD. Men jag måste nog säga modern family. Finns inga fel.

 11. Which show have you seen more episodes of 1 or 3?

 Vänner. Ten seasons doooown, bitch

 12. If you could be anyone from 4, who would you be?

 Miranda Bailey

 13. How would you kill off your favorite character in 5?

 Amy Farrah Fowler skulle dö naken i ”The playboy mansion” med en tiara på huvudet, och Sheldon mellan benen.

 14. Would a 3/4 crossover work?

 Nej.

 15. Pair two characters in 1 that would make an unlikely, but strangely okay couple

 Asså, vet inte? Men i happy endings, att typ Max blir straight och hook up med Penny! AH

 16. Overall, which show has the better cast, 3 or 5?

 Vänner!!!!

 17. Which has the better theme music, 2 or 4?

 Greys är eliten med musik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0