Dagens spya: KinderMaxi-reklamen


Vill först förtydliga att det inte är produkten i reklamen som jag ogillar. JAG ÄLSKAR KINDERCHOKLAD


Med det sagt..


Denna reklamen gör mig verkligen irriterad. Asså verkligen. Reklamen utspelar sig i någon form av lokal där det sker speed dating. En bit choklad sitter vid ett bord(?). Ett sexigt glas mjölk sätter sig vid bordet (???). Han frågar något i stil med: Är du en komplicerad person?


......


Nästa fråga är: Är du anspråkslös eller en äventyrare?


......


Sedan kommer då det avgörande. Han ber henne att fylla i meningen: Jag är svag för.... Hon säger choklad. De kysser varandra.


Va. I. Helevete. För det första. De två frågorna han inledde med har ju liksom bara ett svar. "Ja, jag är liksom AS komplicerad. Jag fattar inga skämt och ba gråter för allt. Jag har också väldiga aggressionsproblem så hål dig en bit ifrån." "Jag skulle säga att jag är anspråkslös. Jag gillar liksom att sitta i ett hörn för mig själv och inte engagera mig i någon form av social kontakt. Jag mår bra av det."


För det andra. Att hon säger att hon är svag för choklad. Jo men visst. Nu gifter vi oss!


Så jävla dum reklam. Så jävla irriterande. Så jävla inte-hur-världen-ser-ut-i-verkligheten.
(fast jag blir ju sugen på kinderchoklad, so guess they did their job........FU)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0