Livad natt


Har haft en sjuk natt. Igår tittade jag på svt:s nya serie "Äkta människor", vilket handlar om att man kan köpa robotar osv osv. Helt sinnessjukt abstrakt och man kunde liksom inte få grepp över eller föreställa sig hur man skulle tycka och känna till allt. peeeww. Dock väldigt bra so far!


Det roliga var att jag drömde om detta då va. Att jag blev jagad av en sån där robot som hade gått sönder, eller något. Jag vaknade, men var fortfarande hundra procent övertygad om att maskinhelvetet (ursäkta mitt ordval) var i lägenheten. Så jag låg praktiskt taget i en halvtimma, mitt i natten, och rörde mig inte en millimeter och andades tyst som en mus, samtidigt som jag lyssnade INTENSIVT efter några anspråk till att roboten visste vart jag var. Jag låg och tänkte ut försvarsmetoder. Hur dödar jag the sick son of a bitch?


Sedan kom jag på att det bara var en dröm och att det inte var verkliget. Jag kände mig dum. Jag börjar asgarva. Hur dum är jag egentligen...


Jag slappnar av, och somnar direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0