Tillbaka in ma hood


Hejsan Sveriges befolkning. Jag är back home. Jag är i Trollhättan. Jag lever. Ni kan andas ut.


Efter en resa på fem timmar ifrån Lund, så var jag rätt sliten. Att vara 193 centimeter är liksom inte alltid en fördel. Man får aldrig plats. Man blir lätt obekväm och alla freakin' möjliga sittställningar blir tillslut ohanterligt obekväma. Men jag överlevde. Sedan när jag dock väl var framme i mellanstoppet Göteborg, jo men visst, tror ni inte att det tåget jag ska med precis lämnar stationen. Då gick jag in på burger king. Jag tröståt, och det kändes bra. Jag kommer hem, efter att mamma hemtat mig med bilen. (Vad glad jag blev då. Lilla mamma) Nästa del var jag tveksam om jag skulle dela med mig av, men jag gör det. Det allra bästa med hela dagen var däremot när jag kom in i min lägenhet, in på toa och la världens goaste baj. Den hade jag väntat på sedan Halmstad. Har aldrig kännt en sådan frigörelse förut. Efter det tog jag en dusch. Pricken över i:et. Det jobbiga tågandet var som glömt.


Nu ska jag plugga. Jag har mycket att göra. Är lite stressad, men ska för en gång skull ta tummen ur röven och ba göra det. Måste börja självpeppa.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag gillar hur du kombinerar bajs och "ta tummen ur röven" i det här inlägget! Väldigt obehagligt! :D

2012-01-23 @ 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0