Ajm bäkk

 
Nu sitter jag endast iklädd fillisonger och tittar på big brother, bit on the side. Ja, såklart tittar jag INTE BARA på big brother, utan SJÄLVKLART också ett program där de BARA diskuterar det avsnitt man precis har sett. Förstår inte hur det bara är jag i våran lilla grupp som tycker det är NICE. Är det fel på MIG? Nej, det är fel på ER.
 
 
Sedan är ju debatten om högskola back on track igen. Killen med T gillar att vela. Vi får se vad för svar jag får utav de mejl jag skickad. Hoppas på svar imorn...
 
 
Appropå imron. Imorn åker jag till Uddevalla för att inleda lite jobb i svarta marknaden. Yes, oskattad, icke bokförd lön rakt ner i fickan. mhmm. Jag ska måla två väggar hos pappa. Its gonna be hell. Får kanske lite armmuskler dock. Fan vad jag kommer få LIGGA.
 
 
Nu ska jag fortsätta kolla bb bots. Kanske göra mig lite nudlar (det enda jag har råd med) senare kanske jag kollar ett till pokemonavsnitt (!!!!!) eller kanske spelar lite på mitt game boy (!!!!!!!) Att vara ledig suits me. Jag vill bli en trophy wife. Vart finns den utbildningen frågar jag universum???
 
 
Good natt, u wankers
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0