En lista

 
10 saker jag ogillar
 
Motvind
:P
Senap
Tanken av att torka andras bajs
Försäljare
Att jag inte får ha alla dörrar öppna, alltid
Disk
Att chips är onyttigt
Att cola är onyttigt
Stress
(Personer som inte förtjänar lycka, men ändå får det)
 
10 saker jag gillar
 
Medvind
Chips
Cola
"Världens-går-under"-filmer
Att broccoli är nyttigt
Försvinna bort i tankarna
Casualness
Spotify
Sova
Saker som är vackert
 
10 saker som skrämmer mig
 
Hajar
Mörker kombinerat med ensamhet+läskiga ljud
Att inte bli lycklig
Att inte bli älskad
Att bli på riktigt sjuk
Att begå misstag
Att ångra mitt liv som gammal
Att bli en dålig förälder
Att aldrig bli förälder
Att min familj försvinner
 
10 saker jag önskar mig
 
En diskmaskin
Talang för höjdhopp. liksom OS-talang
Magiska krafter
En border collie med mentaliteten som en golden retriever (samt att den kissar och bajsar själv på toa och ej luktar)
Att pokemon, seriöst, fanns. (Mitt tioåriga jag skulle gråta av lycka (skräll))
25 miljarder kronor
En författar/scenograf/creative director/musikvideoregisör-karriär
The sims 3 "övernaturligt"
En maskin som gör riktiga, hemgjorda köttbullar samt potatismos. Helst under minuten, men jag är flexibel.
Barn (i framtiden)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0