Kan de inte bara lösa sig..........

 
Bostadsletandet går vidare. Snittar nu på kanske omkring sex annonser per dag. Fick en som ringde tillbaka förut. Erik som bor ensam i en fyra. Är tydligen nästan aldrig där. Har en liten pojk som är där ibland. Låter helt ok. Synd att han var extremt läskig. Synd att han försökte stöta på mig (Han har inte ens sett mig???? Alltså va????) Eller har jag misstolkat det hela? Magkänslan säger NEJ. Kommer tacka nej. Vill inte vara fast med någon som den, men vill inte vara den som är den som tackar nej till ett rum. Tänk om jag hamnar på gatan på grund utav detta? Jag hade min chans, men sa nej. Whatevvahh. Tror jag hellre tar den ångesten, än den ångesten jag då kanske får.
 
 
Men LINN, kan vi inte hitta en tvåa, så slipper vi allt underligt folk. Eller kan vi inte gå samman och ligga oss till toppen? Pallar inte med lägenhetsstressen. FML
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0