#PartyRockerInDaHouse

 
För den som missat det, så är det ju fallens dagar här i trollhättan at the moment. Detta har inneburit två utekvällar i rad och jag känner mig ibland som en PENSIONÄR för jag blir så TRÖTT direkt. Som idag. Jag känner mig som en rutten tomat påväg in mot ljuset. Inte för att jag är bakis, för gud har valt att frälsa mig med att inte längre behöva gå igenom detta påfund av djävulen. Jag har ju my fair share av killer hangovers, så kanske har mannen en trappa upp äntligen beslutat att jag fått tillräckligt, vilket är NICE. Anyway, jag kan inte hålla på all night som all the youngsters. (Gillar för övrigt min never ending swenglish) Jag gör mitt bästa, men nu, när är jag körd i grus.
 
 
PLUS, min jävla träningsvärk i vänstra triceps??!?!? Det gör så ont att jag vill gråta??!?!? Seriöst??!?!?!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0