Tillfredsställd

 
Sitter nu svettig i sängen. Disken är diskad. Känner mig som en ny man. Känns som att jag nu lever ett liv fullt av möjligheter. Vad ska jag liksom ta mig och äta??!??! Jag kan ju göra vad som?!?!? Broccoli. Jag kan koka broccoli.  Kommer bli så djävulskt nice. Funderar på att ta en öl på det. Kanske hela mintu-flaskan? Min rom??? Jag är ju så sjukt värd det???? Åhh, jag är så stolt över mig själv. Jag gnällde inte en enda gång. Jag gjorde som alla säger att man ska göra. Just do it. Har aldrig varit en sådan person, men nu förstår jag vad de menar. The satisfaction med att vara klar?? STÖN. 
 
 
Vet ni vilken låt som tog mig igenom det? Så otroligt blattebaren-på-lipzig. Jag liksom älskar den. Den gör mig så jävla glad. Kanske spelar den imorn när jag ska måla baksidan på pappas hus (.....................)
 
 
John De Sohn – Long Time feat. Andreas Moe - Radio Edit
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0