Camp-e Diem


Uschekta uschekta


Har haft världens bästa sömn, så känner mig nu som mig själv igen. Hultsfred var över alla mina förväntningar och jag kommer minnas det som en höjdpunkt i min ungdom. Det var inte alls så dräggigt som festivalen har som rykte, och jag var aldrig arg eller butter. Jo, riktigt jävla frustrerad vad jag över att vi missade Icona pop. att placera dem på en mini-scen. Snälla nånn(.....) Jag sitter nu och nästan längtar tillbaka. Sedan att mumford nu istället kommer ta sig till P&L där vi erbjuds ett gratis 1-dagsband är ju kalas! Så kanske blir att vi hamnar i borlänge med. AHH. Vi får se hur det löser sig.


Utvärdering av helgens spelingar, eller i alla fall en top fem:


1. M83
2. The Cardigans
3. Justice
4. Svenska björnstammen
5. Marina & the diamonds


Festivalens glada överraskingar: James Blake, The XX, Gorillaz sound system

Festivalens mysigaste: Anna Ternheim

Festivalens vildaste: Nause


Jag skulle nog kunna skriva en bok om allt kul vi haft. Vi får la ta det i person istället, bit för bit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0