FÖR VI SKA PÅ HULTSFREDFESTIVALEN

Godkväll cyperspace. Här sitter jag, endast iklädd underkläder och kan inte somna. Imorn ska jag vara redo och klar för avfärd klockan 07.15 på jättens parkering för att sedan åka iväg till HULTSFRED. Helt galet. Tar nu min flerdagarsfestivaloskuld. Dock blir denna händelse i mitt liv utan Mumford & sons. SÅKLART var det to good to be true. SÅKLART bryter någon i bandet handen. SÅKLART just nu. Jag hänger fortfarande lite läpp över det, men tror dock att det lär bli awesome ändå. Jag tänker gå in med en positiv attityd, och då brukar saker och ting bli bra i slutändan. JAG TAGGAR. Hae dock varit skönt om jag hade fått några fler timmars sömn innan vi åker till ett place där vi inte lär få någon sömn alls. Men whatevvaahh. Vi ses efter festivalen!! HEJ OCH HÅÅÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0