HANNA J!!!!!


Fan vilket flyt jag har haft med mina två obsessions denna vår. Loreen vinner eurovision, och nu vann Hanna J bb-sverige. Jag hejjade ju inte driekt på Hanna J ifrån början, utan det var ju Hanna R som jag föll för, va. Men sedan blev hon en bitch, och åkte ut... (Så jävla onödigt....... fortfarande irri övert) Sedan tänkte jag, Annica, men hela Marcello grejen är ju fan bara löjligt, så efter det stök jag även henne.


Efter det har jag varit kluven. Gillade Lars, och ville att att det i slutändan skulle stå mellan han och Hanna J. Men ju närmare man kom till finalen så insåg man att det var Hanna J som var den rätta vinnaren. Hon förtjänade pengarna. Det skulle vara RÄTT om hon vann, och jag hoppas så innerligt att hon får det bättre nu. Känner mig så sentimental, men åhh, va fint det känns. I år är jag nöjd med vinnaren. 


(Förresten, såg paranormal activity 2 förut, SÅ BRA FILMER DETTA ÄR. Måste se trean nu. åh herre. Fast, när det är ljust ute. annars pallar jag nog inte.. IHHI)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0