(Hatar rubriker, och jag VET hur irri det är med människor som skriver sånt som rubriker, MEN VA FAN SKA MAN GÖRA ÅT DET??)


Efter att ha haft en finfin liten fika inne i stan med några hv:are sitter jag nu i hemmet och inväntar folk till förfest. Ikväll skall vi bege oss till grannstaden för något ståhej och ej vet vad det är. Jag vet inte vad jag ska förvänta mig, men gör som jag brukar försöka, inte förvänta mig någonting. Då blir det oftast bäst. Lägenheten är i alla fall iordningplockad (Vill skriva det som ett ord, någon utav er språkpoliser kan la rätta mig om ni känner för det... Jag tycker det är ett ord, eller att det i alla fall borde var det. tack.) och nu sitter jag mest med musik i högtalarna och tittar lite lätt på fotboll. Danmark leder???!?!?? Hejar nog på dem. Underdogs älskar ju alltid folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0