Soon to be a dead man walking

 
Nu har blogg.se ändrat om designen på när man skriver inlägg, och jag som verkligen inte har någon känsla alls för lösa någonting som har med datorn att göra, finner det jobbigt. Jag får la dock bara acceptera det. FML.
 
 
I alla fall, nu drar jag upp till sommarstugan och ja, där ska jag sova SJÄLV. Jag är skitnervös. Jag kommer bli mördad, och kommer inte heller kunna ringa någon i denna pressade situation. Jag kommer dö, och så kommer sofia och emma hitta mig när de så snällt sagt att de ska hjälpa mig med förberedelser till midsommar... Det jag dock vill få fram med detta är att jag vill att ni skjuter på sörjandet av mig och har en vild midsommar istället. Den STORA förlust som uppenbarligen kommer infinna sig då jag ej vandrar på denna jord, det, det tar ni dagen efter och då är det OKEY att gråta. (U better cry freakin' oceans)
 
 
P.S. På min begrävning vill jag att ni spelar "Fix You", och inte någon jävla orgel crap tolkning. Chirs Martin ska vara på plats. Tack!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0