The lost son is returning

 
Yo yo yo
 
 
Känner mig äntligen vid liv igen. När jag och Linn ÄNTLIGEN kom till stationen i vbg, när min moder sedan hämtade moi och jag kom hem till lägenheten så trodde jag inte att jag skulle kunna somna direkt. Vad fel jag hade. Jag la huvudet på kudden och somnade, Im not kidding, fem sekunder efter. Det kändes som en blinkning, och jag vaknade igen, i samma position, fast sex timmar senare. Då insåg jag att jag nog verkligen var helt slut ändå.
 
 
Sedan när jag vaknat ringer mamma och erbjuder mat. Jag tackar inte nej. Jag kommer dit och möts av mamma som är smått hysterisk. Jag vet att majoriteten utav er som läser här ej uppskattar input om något som sker inom idrottsvärlden. MEN MOA HJELMER VANN 400 METER. Jag kutar upp för trappan samtidigt som jag tjuter "Seriöst?! Seriöst?! SERIÖST?!". Mamma ljuger ej. Hon var seriös. Moa vann. Hon satte nytt svenskt rekord. Hon vann sig ett EM-guld. Jag får se loppet och jag ryser genom hela. Jag grina dock inte, men tro fan att det var nära. Fan vad glad jag är för henne. ÅHH.
 
 
och sedan NÄR blev Norge bättre än oss i friidrott??????!! Jag är förvirrad och totalt mindfucked. Hur har ni undangömt detta?? En norsk slog emma green och tog silver framför emmas brons, come again?? Jag fattar ingenting. Vet inte om jag är glad för dem. Vi ska ju vara bäst i norden??!?!? FML
 
 
Så, nu var det sagt.
 
 
Angående Peace and love. Det var hur bra som helst. Jag har förälskat mig i Laleh och min kärlek till mumford & sons är starkare än någonsin. Festivalen i allmänhet ger jag 3,5 av 5 i betyg. Kändes inte som att det alltid handlade om musiken, och det var nästan för mycket som hände hela tiden. Som alla dessa inspirationsgrejjer och alla booth med en massa info de ville trycka ner i våra halsar. Fick en liiiiten fallens dagar feeling, och jag vet ej om det kanske riktigt är en bra sak. Hultan var bättre. Om jag fick välja en lokalisation, så väljer jag hultsfred, men är jag nöjd med dagen? JA. Ingen stress då jag och linn spenderade vårt dygn tillsammans. We kept it casual. Trots att Linn hade något utav en otursdag, men hon är ju vår Jesus. Hon tar skiten medans vi andra har det bra. Var det värt tågpengarna och den OLIDLIGA morgonen/natten efter? Ja. Skulle göra om det anyday.
 
 
Nu ska jag kolla mer friidrott. IHH !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0