Fick sova, är nöjd


Hej och hå världen


Livet är igång igen efter gårdagen då jag endast lyckades hålla mig vaken på grund utav min inre styrka och vilja till att inte mess up mitt sov flow. Säähh. Jag var nog bara för trött. Somnade inte ens direkt när jag kom hem, men plötsligt kom tröttheten som ett slag i ansiktet och jag sussade skönt. En uppskattad sömn vill jag lova. Vaknade dock svettig och rädd, och minns inte riktigt vad jag drömde? Det är la mitt undermedvetna som skyddar mig ifrån någon inre demon, som käre freud skulle sagt. Istället kommer det explodera i framtiden. Det är ju gött att skjuta på sina problem.


Nu ska jag välja vilka kläder jag skall ha till hultsfred. SPÄNNANDE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0