Hejsan


Har diskat bort ALL disk. Trodde jag i alla fall. Hittade precis en liten gaffelfitta. Smutsig som as. ÅH. Aja, det är ju bara EN gaffel. Jag tar den snart. Annars minns jag inte när det faktiskt inte fanns någon disk innan? Det är nog ingen bra grej. Ska försöka bättra mig.


OCH NU ÄR DET BARA TVÅ DAGAR KVAR AV TONÅREN. Det känns sjukt???? Men jag känner mig inte så uppriven som jag trodde jag skulle. Jag trodde jag skulle känna mig lite som att jag förlorade något. Istället är jag fett nyfiken på vuxenlivet.


Förresten så läste jag något som gjorde mig sjukt chockad.


http://www.qx.se/Xtra/liv/20532/de-forsta-samkonade-att-fa-adoptera


Löjligt? Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0