Jag ska bli lärare


Förresten, jag har typ bestämt mig. Jag ska bli lärare, tror jag. Saker och ting kan ändra sig, men idag kände jag hur detta jävla metaforiska stenblock kallad framtiden släpptes ifrån mina inre axlar, och jag kunde se mig själv och acceptera ett liv som lärare. Vart jag vill utbilda mig tycker jag dock fortfarande är svårt att bestämma mig för. Just nu känner jag, Uppsala.


Men ska jag börja i höst? Jag ska söka i alla fall, men tror jag vill testa på livet som au pair.


Vill liksom gråta över att jag fått lite mer insikt i livet. Det gör att jag kan fokusera igen. Jag har ju tenta på fredag. Är nog bra att börja hårdplugga på den.


Kommentarer
Postat av: Amanda W

Du kommer aldrig någonsin ångra dig om du väljer Uppsala. Denna staden är helt perfekt för studenten. Lycka till!

2012-03-23 @ 07:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0