Utvärdering: Big brother, DEL 2


Storfavoriten fortsätter..


ANNICA


ÅHHHHH, Annnnnicaa! Jag är kär i henne. Så söt och fin hon äääär. Det går liksom inte att inte gilla henne. Hon är härlig och jordnära. tycker så synd om henne när hon spekulerar om livet utanför huset vs livet i huset. När hon tänker så det knakar. Då vill jag bara springa fram till henne och säg att DET LÖSER SIG. LILLA DOOSINGEN, ALLT ÄR BRA. (och snälla, dumpa marcelo, seriöst)


MARCELO



Så EXTEMT pinsam. Så fort han öppnar munnen så börjar kroppen korva sig och jag kan inte titta. Han är så ocool. Så cheesy. Så extremt ovetande. Det är tur att han är typ snygg. annars hade han inte varit där inne. 8OCH SNÄLLA, don't fuck with Annicas mind. I will hunt you down, and make u suffeeeer. I've got my eyes on you, osv)


MARCEL


Gnällig. Attentionwhore. Orationell. Han är ärlig och spyr ut sig kommentarer upp och ner. Så onödiga och elaka. Han skapar inga roliga bråk, han skapar bråk man blir arg på. Han är en mobbare, punkt slut! Sedan är ju även han skön ibland. Alla har sina goda stunder, och jag tror han är en grymt bra lärare, men i huset är han bara jobbig. Skulle inte gråta om han fick lämna.


HANNA W


HANNA W. HANNA W. Alla gnäller på henne, men jag förstår inte varför alla inte bara kan ta allt hon säger med en nypa salt. Det är ju UPPENBART att hon säger saker ENDAST för att provocera och synas. Bara låt henne vara. Bara inte bry er om det. Att hon går in i bikten och "pullar". Hon vet ju att det gör att folk kommer att snacka om henne. Så om ni nu verkligen vill ha bort henne, SLUTA SNACKA OM HENNE. Jag tycker hon är sjukt underhållande. Asså sjukt. Jag hoppas hon får stanna ett bra tag.


JOE


Vad gör han i big brother-huset? Han är så extremt missplacerad. Så psykiskt jobbigt att kolla på. Jag äslar ju Lars, för han är wierd på rätt sätt. Joe (som för övrigt uttalas som Joel, fast utan L:et ???????? Varför??????) är istället så wierd att man inte klarar av det. Snälla. Skicka ut honom. Att vara med i det här programmet gör honom nog mer ont än gott.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0