Utvärdering: Big brother, DEL 1


Som ni alla vet så är jag en aning besatt utav big brother. Foremost den svenska och den brittiska. Det är en drog som jag känner mig väldigt bekväm med. Nu ska jag dock ge er en utvärdeing av årets deltagare i bb-sverige. Jag känner, jag måste få det sagt.


HANNA R


Min absoluta favorit. Hon är ballast och coolast. Hon bjuder på sig själv, och vi (Jag och hannaaaa) delar samma livsmotto, eller, mitt är "Det löser sig", hennes är "Skit samma". Hon älskar brittney spears, hon hatar bananer. Jag vill vara kompis med henne. Jag vill vara hennes crew. Hanna R 4 the win, osv.


LARS


Den 33åriga djungelpojken. Han är så extremt wierd. Så akward. Han är vegan. Han dricker inte alkohol. Men det jag gillar bäst med Lars är hans små kommentarer som han spottar ut. "Du är bäst" eller "Du är så cool". Optimismen själv. I love him, men det gör tydligen inga andra ??!?!?!?? fan åt er.....


SIPAN


Stör ihjäl mig på hans tjafs med Hanna W, och jag tycker han bara är pinsam ibland. Han försöker verka världsvan och "fly", men han faller ganska pladask. Ta saker som de är för fan och sluta whina. Du vet ju vad du drog dig in på. Sedan är han ju rolig ibland, det får jag allt ge honom. Det finns värre i huset SÅATTSÄGAH


AMANDUS


Ibland gillar jag Amandus, ibland gör jag inte det. Han är så sjukt tävlingsinriktad. Typ en av de värsta egenskaperna jag vet, så att ibland stör jag ihjäl mig och vill ba strypa honom. Sedan är han lite övertänd ibland. Säger samma saker sjuhundra gånger. MEN all övrig tid är han en snälling, naturligt chill och bekväm, och det är skön omväxling i huset. Han är också bi. Enda personen i huset med en sexuell läggning som inte följer normen. Det tycker jag också han får pluspoäng för.


TENNY


Alla älskar tenny. Jag förstår det inte alls. Visst, han är ju okey, ibland, men han är en jävla mansgris och jag tycker han uttrycker sig extremt tarvligt. När han dricker blir han bara värre. De där spekulationerna om hawaii mot antarktis?? Eller att han i allmänhet tänker way to much. Jag blir bara trött. Så olidligt trött på Tenny.


Kommentarer
Postat av: Ronjj

Håller mer eller mindre dig! woho! dock gillar jag inte Hanna, jag tycker hon är booring och ändrar sin åsikt så fort den inte passar längre. stå upp för dig kvinna säger jag bara!! ;)

2012-03-10 @ 13:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0