Förändrar mitt liv..


okey, jag har här i sänghalmen insett en sak. Jag måste sluta slöa as much as I do. Det måste liksom bli ett slut på det. Jag har kommit till det läget där jag nätsan fysiskt måste lägga mig efter en måltid. Jag blir så trött att jag sjunker ihop ännu mer än vad jag normalt gör, vilket borde säga mycket. Jag ska sluta sova till tolv. Hela dagen blir förstörd. Jag ska ställa klockan på nio. Känns som en bra tid. Jag ska börja träna. Börja VÄLDIGT lätt så att jag kanske uppväcker en känsla av att det där med att träna inte behöver vara livets värsta sak. Jag ska försöka begränsa mitt sockerintag. Åhh, den kommer bli svårast, I tell ya. Socker gör mig glad, vilket är sorgligt.


Jag får fundera ihop hur jag ska gå tillväga. Svår nöt att knäcka. Låt oss sova på saken. Nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0