God eftermiddag ärade vänner


HEJSAN ALLA GLADA HÄRLIGA MÄNNISKOR


eller nej...


Känner mig drogad? Har ingen energi till någonting. Tror det inte bli mycket fysiskt gjort ifrån mig idag, men tur det. Idag ska jag ju skrivit klart det jag ska ha gjort till hemtentan OCH ikväll är det ju semifinal 1 i eurovision (!!!??!?!). Åhh, är skittaggad. Ska ladda med chips och cola i ikea stolen och må BRA.


Har precis också reflekterat över hur det kommer gå ikväll. Vilka som går vidare, osv. Jag försöker mig på att spå in i framtiden, och GISSAR så här:


1. Ryssland - För att tanterna är söta
2. Grekland - Spelar ingen roll va fan de skickar. De blir alltid top 10
3. Irland - Stor fanbase, och de är ju för goa. Synd att låten suger
4. Rumänien - tydlig sommarplåga
5. Cypern - Igen, det är ju liksom en hit, typ
6. Albanien - För att det är 50% juryröster
7. Finland - Står mellan ett drös av ballader, men vill hoppas att denna går vidare
8. Island - Sådan där dramatisk schlagerdrama. Känns given.
9. Österrike - Bara för att det är ass i den, och typ klubbig(?) Plus att ingen förstår va de sjunger om, vilket jag tror ligger i deras fördel.
10. Moldavien/Danmark/Schweiz/Ungern. Någon av dem tar sista placeringen i slutet, och jag kan inte bestämma mig. Alla är ju kassa så, bryr mig inte riktigt. Hoppas lite på att danmark inte går vidare, så att vi istället får skandinavienrösterna i finalen, men deras låt är la den bästa av dem fyra, fast i detta sammanhang betyder ju det ingenting.


Nästa deltävling har fler bra låtar. Plus att sverige är med. DÅ kommer det bli spännande. Lite spy-i-en-hink spännande. Nu skall det skrivas hemtenta.


hejjhejjehjjehjjehejehjhhejjehjejehejehejehjehejejehej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0