JA PALLAR EJ


Känner mig just nu helt jävla fucking otroligt irriterad/frustrerad, men framför allt ARG. Jag är arg på allting som innehåller framtid, eller som betyder att jag måste ha bestämt mig för att fucking göra någonting. VARFÖR måste allt vara så insnärjat?? Varför måste allt kosta så jävla mycket, och VARFÖR ska man tvingas leva med uppsägningstider och bindningstider till ALLT. Jag förstår inte. Var precis såpass arg att jag kastade mina grejer mitt i storegårdparken och skrek. säkert två hela sekunder. Det kändes skönt, men det var inte tillräckligt. Det tyckte nog surtanten som klippte gräset i huset bredvid. Hon trodde nog jag var psykopat. Tyck det då. TYCK DET DÅ. Jag känner för att röka upp ett helt paket cigg, bara för att jag inte vill att någon ska säga åt mig att det inte är bra för MINA lungor. Jag ska inte göra det dock. Orkar inte bli hög på nikotin. Så jag köpte cola, och jag bryr mig inte att någon i fucking kön i ica tycker att det inte är bra för mig, JAG VILLE HA DET. och alla dessa människor som ska träna så jävla frekvent. Jag vill strypa er. Snälla, jag vill inte se att ni checkat in på gymmet medans jag äter MAT MED FETT. Ja, jag ÄLSKAR FUCKING FETT, men jag får inte. Det är inte bra för mig. Jag blir fet. Nej, jag är redan FET. blablablabla, jävla fjortisgnäll, men låt mig få känna det. JAG ÄR FEEEEET.


Nu kan jag inte skriva mer, för jag ska skriva klart en fucking hemtenta jag plötsligt fått världens skrivkramp till. SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0