Kvälliskvisten


Vill börja detta kvällsinlägg med att poängtera att jag faktiskt visste att jag skulle sitta i solen med citronen i håret johanna.......................................... Trodde inte detta förtygligande krävdes ............................................................. but I will try med salt next time!


Nu sitter jag och myshänger. Bestämde mig för att inte läsa det sista jag skulle göra idag. Det var skönare att bara sitta tyst med tv:n på i bakgrunden, och sitta och försvinna in i cyberspace. Det tar ju liksom aldrig slut? man kommer alltid in på något annat, sedan något annat, sedan något annat, sedan något annat, osv.


Sedan har jag suttit med min nya pigment liner penna med storlek 0,7. Är dock inte helt förälskad. Jag skall definitivt införskaffa någon i stil med 0,5 eller så vilt som 0,4?? Är det konstigt att jag liksom längtar till jag får prova dem?? Måste ta mig till bokia redan imorn. jag måste.


nu ska jag nog kolla en film tjolahopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0