Seoowwlig dawwwgge


Sitter just nu inne i min förvånadsvärt svala lägenhet och försöker jobba med min hemtenta. Går JÄTTEdåligt. Sitter mest och tittar på word-dokumentet. Blir inte mycket text skriven på det sättet. Synd, tycker jag.


Försökte också ta mig an att påbörja en "solbränna". (Måste nog definiera. Vad som är för mig en solbränna, är för andra den hudton de skulle haft om de spenderade fem år i en svart grotta. Ni vet vitskalan för tänderna? Jag har maxpoäng, på huden, inte på tänderna. Mina tänder är mörka jämfört med min hud. Tror ni hajjat nu. Jag är VIT ) Gick dock sådär. Kunde inte sluta tänka på hudcancer, och då får man ju ta me fan ont överallt. Jag njöt inte alls, så då sket jag i det.


Nu ska jag göra någonting annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0