"Ledig" med "fritid"

 
Imorse snöade det i Uppsala. Väldigt lite, men det snöade. Jag längtar till julen.
 
 
Ville bara få det sagt så att ni vet, osv. Jag sitter positionerad i köket, i en tom lägenhet. Filip har skola, för att sedan träna. Linn har jag ingen aning om, säkert läser hon. Jag skulle vilja kunna plugga nu, men boken vi ska ha finns inte för försäljning längre. SKÖNT. Jag kommer komma efter innan vi ens hunnit börja med nya kursen, men för en gångs skull är det inte mitt fel, vilket i sig är skönt. Så jag har just nu "fritid", vilket ska resultera sig i en utgång till tisdagsnattens erhållare, Snerkes. Inte mitt favoritställe. Där finns svennedansgolvet of DOOM, blodtrappan (där det alltid ramlar någon och slår sig blodig, helt enkelt), dåligt med sitt/lugna platser och stundtals tar det år i baren. Trots allt detta, så är det ju endå vad man gör det till. Som alkolist blir man optimist, och de sakerna blir småpotatis. De har ju ett hipphoppdansgolv - Nice. och ett dansgolv till lite mer basartad musik - Nice. och alkohol - Nice. 
 
 
Sedan i natt är ju amerikanska valet, vilket man inte heller vill missa. Kanske kommer man sitta uppe i natt på efterfest med valvaka? Sedan imorn klockan 08.00 är det våffelfrukost på norrlandsgatan. Föreläsning 10.15. Hur detta egentligen ska gå till i praktiken har jag ingen aning om, men så är det ju ibland, osv
 
 
Nu ska jag ge er lite bilder från iphånen, då jag lagt in dem här på datorn! Wiiiieee
 
 
Efter boxpass. Jag var handikappad hela helgen efter det.
 
 
Full inne på ett toabås. Tog en bild för att skicka till Linn. Stocken var kul, osv
 
 
Dålig bild, men hela mystery inc på halloween. Notera mitt GULA hår
 
 
Linn efter Icona pop
 
 
Blodtrappan på Snerkes. Mys.
 
 
Linn, Philip i mysrummet
 
 
Detta är GIS. Det är inte kul.
 
 
Nu får det räcka! hejjochhå vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0