H

 
Jo men så vart det så här igen. Jag däckar vid femish, sover två timmar, och är nu helt klarvaken när jag borde sova. Sådan är jag. Dum i huvudet. 
 
 
Idag har varit en dag då jag skulle plugga. kom till sidan 13. Kan tilläggas att jag började på sidan 11. Imorn får bli en bättre dag för på tisdag vankas det utgång igen(!!!! ÄR JAG TORR OCH TRÅKIG SOM BARA KÄNNER SIG MATT???)
 
 
Min säng står nu på fyra ben, och är ej placerad på golvet. Plötsligt känns det som att jag fakitkst bor här. Plus att gardinerna är uppe. 
 
 
Alltså, vet inte vad mer jag ska berätta.
 
 
Norrlands 04 släpp var skitnice igår, trots att jag under kvällen lyckades bryta av nyckeln till nyckellåset. Varför händer just DET alltid mig? Som tur är har jag för snälla kompisar här i Uppsala, som liksom alltid hjälper mig utan att man behöver fråga. Hoppas jag blir som jag umgås, för det är en jävligt fin egenskap.
 
 
Nu ska jag läsa kartografi, Tjabbatjoheej
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0