Kalas

 
Ligger positionerad i sängen, som i sin tur ligger på golvet. Såklart går 3 av 4 ben sönder när jag ska fixa i ordning sängen. Mitt första rage i Uppsala. Tur att jag var själv då osv. Anywhooo, Den nya lägenheten jag nu bor i är tämligen trevlig, och det känns skönt att kunna dansa runt bara för att jag KAN. Det är oändliga möjligheter med utrymme, och jag tänker ta in det så länge som jag får bo här. 
 
 
Vad gör jag annars med dagarna so far? Ja, jag har ju blivit frisk. Tack. Så nu känner jag att jag har ett liv igen. I skolan är det fittigt mycket just nu. Hade en tre övningar som jag igår blev klar med, ett seminarium idag som jag freestylade på ganska grovt (men min charm och kapacitet att ordbajsa gjorde att jag räddade situationen störande bra. Kommer aldrig lära mig att göra saker i tid och välplanerat om det alltid ska lösa sig???) och imorn har jag ÄNNU ett seminarium. Om aral samt östersjön. Ska bli lite intressant att göra sen faktiskt. Sedan är ju tentan jävligt nära nu, så kommer få sitta instängd bland böcker och anteckningar framöver. Ser inte fram emot detta. Är livrädd, faktiskt.
 
 
Mitt rum jag bor i, rolig historia. Klädd av spikar i väggarna. Gjorde det lätt att sätta upp ljusslingan, men har en lätt oro över att jag ska snubbla och råka hugga mig själv i handen. Livin on the edge, så att säga. Sedan har ju just mitt rum ingen dörr. Skönt. Hittills har det gått bra, för jag anpassar mig efter situationen, men det kommer ju en dag då det kommer vara fett onice. Längtar ej
 
 
Vad mer kan jag dela med mig av? Längtar till the arrivial of some bittra fittor!
 
 
4 now, puss å kram, Jan banan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0