Trist dag

 
Okey heeej
 
 
Ligger nu sjuk i sängen och hatar hatar hatar att jag känner mig fast här? Jag missade en föreläsning som tydligen var skitbra. Det är blå himmel ute (tror jag??) och allt känns så tomt utan insparken. Det är ju NU som jag inser att det är en utbildning på FEM ÅR som jag gett mig in på. Herregud. hur ska jag palla? 
 
 
Jag vill inte få det att låta som att jag inte trivs dock, för det gör jag. Det är väl bara nu som jag insett verkligheten en aning. Ska ta mig ut en trudilutt, försöka äta någonting och ikväll ska jag vara pigg för lite onsdagsöl med kräftorna. Tänka lite på allt kul som är planerat till nästa vecka (Lite nause. Lite adrian lux. Lite lärargasque) och försöka motivera mig till att jag pluggar faktiskt till någonting jag vill bli. Jag är ju jävligt nöjd med skolan.
 
 
Nu ska jag kolla in alla de avsnitt av BB innan jag drar mig. Keep it real. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0