Kvalborg

 
Känslan man får när man vaknar och en låt som ej funnits på spottan, plötsligt gör det??? Kan en dag då bli något annat än bra då???
 
 
Idag är det kvalborg, och jag ska ha kul som om det vore valborgsnatten, vilket jag missar. Har precis köpt mig en "sen" flygbiljett hem för att jag ska få vara i Uppis så länge som möjligt. Känns ändå bra. Det är ju valborg nästa år också osv, och jag får ju hela förmiddagen och dagen with ma friends. OCH OSKAR KOMMER. Vi hämtar upp den lille jäveln om cirkus två timmar. Its gonna be nice. Kvalborg kommer säkert slå valborg. (Intalar jag mig själv) Men är också nu lite nervös inför intervjun, tänk om jag ba sabbar det?? Nejdå. Jag är charmig, glad och social. Detta löser sig. Just ja, idag ska vi köra brännboll med shottar. Så jävla pepp. Jättekul med brännboll ju??
 
 
Nu ska jag även ge er lite music på det vanliga sätt vi brukar gö, fast jag dubblar antalet låtar, för jag är så jävla speciell/hipster/cool
 
Say Lou Lou – Julian
Say Lou Lou – Fool of Me (feat. Chet Faker)
Phoenix – Entertainment
Lana Del Rey – Young And Beautiful
Daft Punk – Get Lucky - Radio Edit
The Internet – Cocaine - Explicit Album Version
Young Galaxy – Sleepwalk With Me
Bonobo – Cirrus
Iron & Wine – Flightless Bird, American Mouth
Rainbow Arabia – Without You
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0