Sammanfattar Fårö och berättar om mitt liv

 
Okey, här sitter jag nu och ska försöka kortfattat beskriva min tur till Fårö, men det blir inte riktigt bra. Det blir mycket man vill säga och allt blit osammanhängande, men allt som allt så blickar jag tillbaka på resan som mycket kul, trots att man stundvis ville krypa ner i ett hål. Tänker göra en lista med för och nackdelar.
 
+
Det var bra väder
Vi bodde i en mysig stuga
Bodde med hanterbara människor
Vi fick saker gjort
God mat på kvällarna
Drack vin
Skaffade en semesterkatt
Fick lära känna klassen, och vad kul det var!
Fick klappa lamm som bara var en dag gamla
Fick se allt vackert på Fårö
Hoppat studsmatta
Hitta en ca 400 miljoner år gammal fossil
Fick spendera tid i Visby
Filmade massa
Hade eget rum, och som jag NJÖT
Sov som en gris varje kväll
 
-
Cykla 3 mil varje dag
Regnet och kulingvinden första dagen vi cyklade till får område
Fick åka bil hem med 13 23 (ett kodord för någon jag ej vågar nämna vid namn. hen ska ju trots allt sätta mitt betyg för kursen) som inte kan köra bil (vi snackar det EXTREMA pumpandet på gasen. En spydde. såpass illa var det)
Åkte på fagning och fick inget för det?? #ovärt
Luktade bajs en bit av vägen vi cyklade på
 
 
Som ni ser så är det mycket fler positiva saker, än negativa. Enkel matte osv. Apropå matte, kom inte in på mattekurserna för sommaren??? Känner mig jättekass...................... Apropå att vara jättekass, har jobbintervju(YEEEY!) 1:a maj.................... (dafaq???) Så kommer missa valborgsnatten, men får kanske jobb på Ikea i Uddevalla i sommar! Ibland får man la helt enkelt bara försöka vara mogen, och tänka på framtiden osv.. MEN FÖRSTÅ BITTERHETEN???? Livet ba inte är okey ibland??? Apropå inte vara okey, det ska regna på de närmaste dagarna???? alltså WHY?? Surt osv. Apropå surt, var ute och sprang imorse. Det gick kass. Det kändes surt, inte bara i munnen efter en accidental spypool i munnen halvvägs (satte slem i halsen, och ba var för trött för att reagera på något annat sätt), utan också mentalt. VARFÖR sa jag ja till att springa blodomloppet?? Apropå blodomloppet, ska snart sätta igång mig fysiskt genom att gå till flogsta. Kommer ta 200 år.. Better get started........................ Tur att jag tar med mig vin som färdkost. Enda rätta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0