En vecka senare.

 
En vecka sedan det förra inlägget. Så mycket har ju hänt sedan sist, så känner att jag liksom inte orkar gå igenom allt det? Och johanna tog ju oss igenom helgen så bra. Det jag kan säga är ju att det var oerhört trevligt att få klämma och känna på johanna, linn och emma, och ma back pain var hemsk. SÅ HEMSK, men jag överlevde ju, uppenbarligen. Det resulterade ju med massa massage. Human contact overload. SÅ SKÖNT. Ska pajja ryggen snart igen. Alltså, my life is so sad. Köpte också en biljett till Maggio här i Uppsala den 29e Januari. WHAHAAT? Yes, it will be nice. 
 
 
Så när vi gett dåtiden lite tid, så kan vi ju också kolla in framtiden litt. Har tenta på onsdag. Är medelnervös. Går nog ok, ändå? hoppas det i alla fall. Imorgon ska jag på utbildning och få gratis mat. Jättebra tycker jag. Ska också mysa med generalerna följande dag. På torsdag har jag faddermöte, och sedan utgång på stocken. Efter det är jag typ lite fri i alla fall, och ska mentalt ställa in mig på att jag ska till trollhättan den 18e, vilket är jättesnart?? Kommer sakna alla mina friends i uppsala så stört mycket. Har redan seperationsångest. 4 real. Men vad jag saknar alla där hemma med?? alla dessa känslor gör en galen, och jag vill ha alla med mig konstant hela tiden. Vilket jag vet är omöjligt osv osv.
 
 
Nu ska jag ta mig lite kvällsmat kanske, lägga mig i sängen och fortsätta kolla musikhjälpen(FÖR DET HAR JUH BÖRJAT IDAG)
 
 
Godnattt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0