Klar tenta, en tiger och alkohol

 
Så. Tentan är SKRIVEN. Kändes helt ok. Freebasea inte allt för mycket, vilket oftas är ett bra tecken. Jag kunde ju liksom. Kanske inte tillräckligt, men ish. Så ligger nu i sängen och är så trött att jag ens undrar om jag är vid liv? Orimligt. Jag somnade en kort stund förut. Drömde att det var en tiger i ett rum. Fett stressande dröm, vaknade när hen fångade mig. Kunde inte somna om. Ska nog pröva igen dock. Fast borde städa. Ikväll ska vi ha generalmöte with wine hemma hos mig. Planera med alkohol gör life liksom lite roligare. Kommer va så spexiga slides imorgon på faddermötet. 
 
 
Ne, nu ska jag la försöka ta tag i mitt liv! Hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0