Party like a rockstar

 
Jag har ju kommit in i någon "Jag-åker-ju-snart-hem-så-måste-yoloa-de-sista-dagarna-så-att-när-jag-kommer-hem-ba-vill-dö-av-utmattning-och-ta-in-all-julmys fas. Har hållt igång tre kvällar i rad, kanske blir det en fjärde ikväll. Det är ju ändå 04-släpp på norrlands. Makthaverskan ska ju spela. Det känns ju givet liksom. Måste dock skriva klart en komplitering, SOM JAG INTE VILL :(((((((((((, men måste ju. Så ska la öppna dokumentet och kolla vad jag kan hitta på. För det är vad jag gör. Hittar på. Jag är en stjärna(......) 
 
 
Förresten. Spontanköpte beyonces nya skiva på itunes, med 14 (!!!) videos. Har kollat på dem allihop, och är helt blown away. AMAZING. AH. GAAD.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0